انتصاب دکتر دهقانی فیروزآبادی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور

رئیس جمهور در حکمی به استناد اصل ۱۲۴ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده علمی و اجرایی، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب کرد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در حکم انتصاب دکتر دهقانی فیروزآبادی به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور تصریح کرد: امید است با اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی»، «فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، در حوزه علم و فناوری و در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی
به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده علمی و اجرایی، به موجب این حکم به عنوان «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی»، «فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، با برنامه‌ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در حوزه علم و فناوری به منظور «آفرینش علمی و توسعه فناوری‌های راهبردی و اقتدارآفرین با تأکید بر حوزه‌های نوپدید» از طریق «شناسایی، حمایت و هدایت فعالانه استعدادهای برتر»، «توجه ویژه به دانشمندپروری» و «توسعه فرصت‌های شکوفایی نخبگان برای حل مسایل اساسی کشور» در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.
اهتمام ویژه نسبت به «افزایش تولید و اشتغال دانش‌بنیان»، «بسترسازی تحقق حکمرانی علم‌پایه»، «توسعه نظام نوآوری بومی ایران» و نیز «سرمایه‌گذاری مسأله محور در علوم پایه و علوم انسانی» در دور جدید مسئولیت آن معاونت مورد انتظار است.
تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات از آن معاونت به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.
توفیق و سربلندی آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا