آشنایی بیشتر با تیم فعال iHiT کنیا

خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) توسط مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بهمن ماه سال 1399 بازسازی و راه‌اندازی شد. بهره‌برداری از این مجموعه به صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری، به عنوان پایگاه صادراتی محصولات ایرانی واگذار گردید. مرکز iHiT در شهر نایروبی پایتخت کنیا به عنوان دروازه ورود به شرق آفریقا مستقر شده است. رسالت این مرکز تسهیل گری امور صادراتی برای شرکت های ایرانی و ایجاد بستر مناسب برای شکل گیری ارتباطات تجاری و انتقال تکنولوژی بین استارتاپ های ایرانی و کنیایی است.

مرکز iHiT از گام نخست صادرات ( مطالعه بازار و بازار سنجی ) تا گام نهایی (ترخیص کالا و فروش ) به عنوان مشاور و مجری کنار شرکت ها ایستاده است تا زمینه ساز حضور قدرتمند محصولات ایرانی در بازار کنیا شود. همچنین شرایط برای شرکت های علاقه مند به حضور مستقیم در بازار کنیا فراهم شده است تا بتوانند فضای کار ، شوروم و انبار محصولاتشان را در مرکز iHiT بنا کنند.
همچنین مرکز iHiT شرایط حضور در نمایشگاه های بین المللی (به عنون غرفه دار و بازدید کننده) و بازدید میدانی از بازار کنیا را برای شرکت ها، استارتاپ ها و تجار ایرانی فراهم کرده است تا در راستای رسالت خود به شرکت های ایرانی بهترین خدمات را ارائه دهد.

از آنجایی که صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری به عنوان کارگزار صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و فناوری شناخته شده است، شرکت‌های دانش‌بنیان عضو این پایگاه صادراتی می‌توانند از تمامی حمایت‌های اکوسیستم دانش‌بنیان استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا