دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت با حضور هیات‌های خارجی

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری از کشورهای متقاضی بازدید از «دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت» میزبانی می‌کند.  

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به رسم هر ساله برگزاری این نمایشگاه، از حضور تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران 15 کشور همسایه، چین، هند و اوراسیا میزبانی خواهد کرد و هزینه‌های جانبی اقامت چند روزه آنها در ایران را پوشش می‌دهد.

این هیات‌های تجاری ضمن بازدید از نمایشگاه و دستاوردهای دانش‌بنیان و ایران ساخت؛ نشست‌های رودررو با تولیدکنندگان و فناوران ایرانی فعال در حوزه ساخت تجهیزات و مواد آزمایشگاهی نیز برگزار می‌کنند تا تعاملات و تبادلات فناورانه و تجاری میان ایران و این کشورها افزایش یابد. 

دوره نهم این نمایشگاه که آذر سال 1400 برگزار شد، 440 شرکت حدود 10 هزار  محصول را عرضه کردند که تاکنون منجر به فروش 160 میلیارد تومانی محصولات در نمایشگاه شده است.

دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» در چهارده بخش موضوعی به منظور عرضه محصولات و خدمات فناورانه ایران‌ساخت برگزار می‌شود. «نفت و پتروشیمی»، «برق»، «الکترونیک و نرم‌افزار»، «عمران و ساختمان»، «مکانیک»، «شیمی و متالوژی»، «کشاورزی و محیط‌زیست»، «فیزیک پایه»، «تجهیزات عمومی آزمایشگاهی»، «مواد آزمایشگاهی»، «مهندسی پزشکی و زیست مواد»، «تجهیزات آزمون صنعتی»، «خدمات کالیبراسیون» و «تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس» محورهای برگزاری این رویداد است.

 زمان برگزاری دهمین دور نمایشگاه: ۱۹-۲۲ آذر ۱۴۰۱

جهت اطلاعات بیشتر و شرکت در نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا