تسهیلات ویژه برای تبدیل ایده به هسته‌های فناور

دو ستاد از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراخوانی را برای تبدیل ایده تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها منتشر کردند.

فراخوانی برای تشکیل تیم‌ها و هسته‌های فناور و استارت آپ‌ها منتشر شده است؛ این فراخوان فرصتی برای تیم‌ها و هسته‌ها فراهم می‌کند تا از مزایایی چون «تشکیل هسته‌های فناور و نوآور و دانش‌بنیان»، «راه‌اندازی استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان»، «آموزش اصول علمی کارآفرینی»، «تعیین مسیر شغلی توانمندسازی شغلی»، «امکان بهره‌مندی از مزایای شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان همکار»، «امکان کارآموزی در مراکز معتبر پس از اخذ آزمون جذب و ورود به بازار کار پس از کسب بیشترین نمره و اخذ آزمون» برخوردار شوند.

ستاد توسعه زیست‌فناوری و ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این رویداد با یکدیگر همکاری و مشارکت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان فرصت دارند تا از تسهیلات ارائه شده در این فراخوان برای تبدیل ایده به استارت‌آپ‌ دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال دانش‌بنیان، به ظهور و بلوغ رساندن نوآوری‌های خود، ایجاد کارآفرینی و ورود به بازار کار بهره‌مند شوند.

مهلت شرکت در فراخوان: ۳ دی ماه۱۴۰۱

شماره تماس جهت شرکت در فراخوان و طرح سوال: 88610997 . 88610747 . 41098400 . 41098410

مراجعه به وبسایت فراخوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا