نشست رییس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی ریاست جمهوری با رییس دانشگاه صنعتی بابل

به گزارش روابط عمومی، دکتر امیرحسین امیرآبادی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نشستی با دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه داشت.

 

دکتر امیرآبادی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این نشست که آخر هفته گذشته برگزار شد با ابراز رضایت مندی از برگزاری رویداد بین‌المللی راینوکاپ ایران و نمایشگاه تخصصی این رویداد گفت: نمایشگاه در ابعاد وسیع و با ارائه محصولات قابل استفاده در جامعه و صنعت است و این بسیار ارزشمند است.

دکتر امیرآبادی همچنین از موفقیت ارزشمند تیم دانشجوییNITSAT  دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در طراحی و ساخت ماهواره مکعبی نیز تقدیر نمود و گفت: باید توجهات لازم صورت بگیرد و در ادامه به پاره ای از حمایت ها و فعالیت های مرکز اشاره کرد و گفت: هدف ما این است تا از ظرفیت ها و توانمندی های افراد بیشترین استفاده را ببریم و بر اساس عملکرد پایگاه ها، حمایت را توسعه می دهیم یا متوقف می کنیم.

در ادامه دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور دکتر امیر آبادی، به موضوع طرح تحول آموزش و مهارت آموزی دانشجویان در دانشگاه اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به این مهم تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها ضروری است.

دکتر عزیزالله گنجی با بیان این که مسیر دانشگاه از ایده تا بازار است تاکید کرد: ظرفیت و توانمندی دانشگاه بسیار بالاست، اگر حمایت صورت بگیرد، دسترسی به اهداف سریعتر تحقق می باید.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به رویداد بین‌المللی راینوکاپ ایران و نمایشگاه محصول محور آن اشاره کرد و گفت: به دلیل برقراری ارتباط خوب بین دانشگاه و صنعت، استقبال صنایع برای حضور در نمایشگاه‌های دانشگاه زیاد است.
گفتنی است این نشست با اظهار نظرات و پیشنهادات سایر اعضای حاضر در جلسه پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا