بررسی ابزارهای قانونی جهش تولید دانش‌بنیان در توسعه فناوری صنعت نفت و پتروشیمی

در نشست «به کارکیری ابزارهای قانونی جهش تولید دانش بنیان (اعتبار مالیاتی) در توسعه فناوری و نوآوری صنعت پتروشیمی و پالایش» ظرفیت های قانون جهش تولید دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفت. این نشست در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت و ساز داخل در صنعت پتروشیمی،پالایش و پترو پالایش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک پردیس، نشست به کارگیری ابزارهای قانونی جهش تولید دانش بنیان (اعتبار مالیاتی) در توسعه فناوری و نوآوری صنعت پتروشیمی و پالایش برگزار شد.

در این نشست که در چهارمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت و ساز داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش برگزار شد، احمد عسگری مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس و جواد علیپور از این اداره کل، فلسفه قانون جهش تولید دانش بنیان و زیرساخت‌های عرضه در ۲۰ سال گذشته مورد بحث و تبادل و نظر قرار گرفت.

شرایط اقتصادی و مالیاتی در پارک فناوری پردیس و شرح قانون مالیاتی در پارک از جمله بندهای اعتبار مالیاتی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد گفتگو قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، از افراد حاضر در جلسه می توان به محمود امین نژاد، مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و حسن نشان زاده مقدم، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و جمعی از روسای پژوهش و فناوری پتروشیمی های هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد.

لازم به ذکر است، چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با حضور پاویون پارک فناوری پردیس، روزهای ۲۴ لغایت ۲۶ بهمن ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزاری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا