4اسفند؛ وبینار تخصصی با موضوع «یادگیری ماشین پیشرفته»

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

 

در همین راستا، دانشگاه الزهرا به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، ، وبینار آموزشی با‌موضوع «یادگیری ماشین پیشرفته» را با سخنرانی دکتر حسین حاجی میرصادقی برگزار می‌کند.

حسین حاجی میرصادقی دانش‌آموخته دکتری تخصصی علوم کامپیوتر از دانشگاه Simon Fraser در کشور کانادا و محقق ارشد یادگیری ماشین در شرکت Borealis AI در کاناداست و سابقه فعالیت در آزمایشگاه Oracle را نیز در رزومه خود دارد.

این وبینار به‌صورت آنلاین در تاریخ پنجشنبه 4 اسفند 1401 از ساعت 10 الی 12 (به وقت ایران) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر در این رویداد شرکت کنند:

https://meet.google.com/xof-cmin-rtf

 

Alzahra

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا