دهقانی در اختتامیه هفدهمین دوره روبوکاپ آزاد ایران: برترین‌های حوزه رباتیک حمایت می‌شوند

هفدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

 

روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، در آیین اختتامیه هفدهمین دوره روبوکاپ آزاد ایران که در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد، گفت: این جمعیتی که در چنین مسابقاتی شرکت کرده جوانانی هستند که می خواهند آینده خود را بشناسند.


رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه قرار است این جوانان شرکت‌هایی را تشکیل دهند، ادامه داد: ما افتخار داریم که برای برگزیدگان اول تا سوم لیگ ها حمایت هایی را در راستای حضور در مسابقات جهانی داشته باشیم.


وی با اشاره به تنوع در جنس پشتیبانی و حمایت ها گفت: بنا داریم امتیاز ویژه ای برای برگزیدگان هفدهمین دوره از مسابقات جهانی روبوکاپ آزاد ایران و آینده سازان در بنیاد ملی نخبگان اختصاص دهیم.


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، همچنین از آنجایی که قرار است این آینده سازان شرکت‌های نوپا را تشکیل دهند از آنها حمایت کنیم.


دهقانی با اشاره به تلاش دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر پرورش نیروی انسانی نخبه و توانمند گفت: با توجه به شناختی که از این دانشگاه، به واسطه ۳ سال فعالیت در دانشگاه آزاد اسلامی در مقام معاونت تحقیقات و فناوری دارا هستم، این دانشگاه، به سوی پرورش نیروهای کارآمد، خلاق و حل کننده مسئله حرکت می‌کند.


وی حرکت دانشگاه آزاد به سوی پرورش نیروی کارآمد و خلاق حل کننده مسأله را حرکتی بسیار جدی دانست و گفت امیدوارم باشگاه دانشجویی با عزم جدی راه خود را ادامه دهد.آمادگی داریم برای تیم های اول تا سوم به منظور حضور در مسابقات جهانی، حمایت های لازم را صورت دهیم.


دهقانی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای حمایت از استعدادهای برتر رباتیک گفت: همچنین برای حمایت از استعداد ها و آینده‌سازانی که شرکت های دانش بنیان را شکل می دهند در بنیاد ملی نخبگان سازوکارهای های لازم را در نظر گرفته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا