بازدید هیات ایرانی از پارک علم و فناوری “کلبه” اندونزی

هیات ایرانی متشکل از شرکتهای دانش بنیان از مراکز علمی و همچنین پارک علم و فناوری «کلبه» در اندونزی بازدید کردند و در خصوص همکاری‌های آینده، به گفتگو نشستند.

 

همزمان با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در کشور اندونزی، هیاتی از شرکتهای دانش بنیان ایرانی فعال درعرصه تجهیزات پزشکی همراه با دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت، دکتر میرآبادی رییس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و جمعی از مدیران و معاونان این معاونت به این کشور سفر کردند.

دکتر قانعی در حاشیه این سفر گفت: امروز فرصتی شد تا به همراه شرکتهای دانش بنیان ایرانی  از مراکز علمی و پارک فناوری کلبه اندونزی بازدید کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در این بازدید، رئیس پارک علم و فناوری اندونزی گزارشی از شرکتهای مستقر در پارک ارائه کرد، گفت: کیتهای تشخیصی، نخ بخیه، تجهیزات  ازمایشگاهی، داروهای بیوسیمیلار،اتاق تمیز و … در این پارک توسط محققانشان به تولید می رسد.

وی ادامه داد: شرکتهای ایرانی در این بازدید با دستاوردهای محققان کشور اندونزی آشنا شدند و امیدوار هستیم در فضایی که با حضور رئیس جمهور ایران در اندونزی فراهم می شود بتوانیم بیش از گذشته قراردادهای تجاری بر پایه دانش منعقد کنیم.

به گفته دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت، فضای پارک فضای وسیع علمی بود و آنطور که پیداست شرکتهای دو کشور مایل به همکاری با یکدیگر هستند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا