پارک علم و فناوری sciencia‌ ونزوئلا با محصولات ایران-ساخت تجهیز می‌شود

رئیس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با رئیس پارک علم و فناوری sciencia ونزوئلا دیدار کرد و قرار شد این پارک با همکاری محققان ایرانی تجهیز شود.

 

امیرحسین میرآبادی، رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به منظور نهایی سازی توافقات صورت گرفته با ونزوئلا، پیش از سفر رییس جمهور به آن کشور، از کاراکاس بازدید کرد.

طی این سفر، نیز بازدیدی از پارک علم و فناوری ونزوئلا sciencia که برگرفته از پارک فناوری پردیس در ایران است، صورت گرفت. همچنین طی این دیدار، میرآبادی به لزوم توسعه همکاری دوجانبه ایرن و ونزوئلا تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم که این پارک فناوری را با مجهز به محصولات ایران ساخت کنیم.

رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همچنین از آمادگی ایران جهت آموزش نیروهای متخصص پارک ونزوئلا خبر داد.

میرآبادی اضافه کرد: ما آمادگی داریم یک شرکت و مرکز تحقیقات مشترکی با ونزوئلا و پارک فناوری پردیس داشته باشیم تا برنامه های مشترک به خوبی پیش برود؛ در واقع برای انتقال تجربیات خود به این کشور آمادگی کامل داریم.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا