برگزاری ششمین دوره رویداد بینشانه؛ چالش‌ها و موانع توسعه فناوری در کشور بررسی می‌شود

«ششمین رویداد بینشانه» به منظور بررسی چالش‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه فناوری در کشور 31 خردادماه جاری در محل انستیتو پاستور برگزار می‌شود.

 

این رویداد با رسالت به اشتراک‌گذاری بینش و تجربیات متخصصان حوزه‌های مختلف و با هدف بررسی چالش‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه و فناوری در کشور از منظر دانشگاه تا صنعت با حمایت مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بینشانه مجموعه گفت‌وگوهایی است که دید تازه‌ای از موضوعات جهان اطرافمان را به ما می‌بخشد و بینش جدیدی را می‌آفریند. تاکنون پنج رویداد از سلسله رویدادهای بینشانه برگزار شده و ششمین دوره این رویداد با محوریت موضوعی چالش‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه فناوری در کشور و از منظر دانشگاه تا صنعت برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت نام در ششمین رویداد بینشانه تا روز دوشنبه 29 خردادماه جاری است.

بینشانه سکوی اشتراک بینش نو بوده و قرار است با انجام مجموعه‌ای از گفت‌وگوها، ما به موضوعات جهان اطرافمان از منظر تازه‌ای نگاه کنیم. جهانمان تازه شود، نگاهمان هوا بخورد و با ظرفیت جدید حاصل از درک جهان تازه و نگاه تازه، در روشنایی تصمیمهای جدید و بهتر بگیریم.

در این دوره از برگزاری رویداد بینشانه، جمعی از متخصصان که در آنها تعدادی از متخصصان برنامه connect هم حضور دارند،به سخنرانی درباره مباحثی از جمله ساخت ایران می‌پردازند.

ثبت‌نام مستقیم:
evnd.co/b3oC9

1686931127639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا