پاویون دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا برپا شد

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات سابق) غرفه شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد  و دستاورد‌ها و محصولات ده شرکت برجسته ایرانی در حوزه لوازم پزشکی و دارویی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مالزی مورد استقبال کشور‌های مختلف قرار گرفت.

در همین راستا دارو و مکمل‌های دارویی تولید ایران با استقبال خوب کشور‌های تایلند، هنکنگ و میانمار روبرو شد.
همچنین انواع لوازم جراحی اورتوپدی، ویلچر‌های فوق سبک با طراحی زیبا و متناسب با حجم و وزن بیمار و دستاورد‌های حوزه فناوری زیستی مورد توجه خریداران عمده این بازار قرار گرفت.

به گفته مدیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی ، ایران، فرانسه و لتونی با ارائه صد‌ها دستاورد ویژه در حوزه داروسازی، تجهیزات و لوازم پزشکی برای نخستین به عنوان میهمانان ویژه در نمایشگاه بیست و چهارم شرکت کردند.

آقای کاون مدیر نمایشگاه تصریح کرد: محصولات ویژه شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش دارو، لوازم جراحی اورتوپدی و توانبخشی مثال زدنی است و به نظر من به زودی جایگاه خوبی را در بازار‌های مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا پیدا خواهد کرد.بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و دارویی میزبان بیش از یکصد شرکت فعال از ۱۵ کشور دنیا است.

این نمایشگاه سالانه فرصتی برای تبادل دانش و تجربه و ارائه فناوری‌های نوین حوزه پزشکی میان اعضاء ده کشور عضو اتحادیه آسه آن است که امسال میزبان ایران، فرانسه، لتونی به عنوان میهمان ویژه است

گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا