۲۱مرداد؛ وبینار تخصصی در حوزه پزشکی

وبینار با موضوع «مسائل مهم در ارزیابی پاتولوژیک آدنوکارسینوم پانکراس پس از درمان نئواد جوانت و پانکراتکتومی» برگزار می‌گردد.

 

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند. این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، پارک علم و فناوری استان سمنان به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، وبیناری با موضوع «مسائل مهم در ارزیابی پاتولوژیک آدنوکارسینوم پانکراس پس از درمان نئواد جوانت و پانکراتکتومی» را با سخنرانی دکتر مهران طاهریان، به صورت مجازی برگزار می‌کند.

موضوع سخنرانی: «مسائل مهم در ارزیابی پاتولوژیک آدنوکارسینوم پانکراس پس از درمان نئواد جوانت و پانکراتکتومی»

درباره سخنران: دکتر مهران طاهریان فوق تخصص خود را در زمینه پاتولوژی گوارش و کبد در مرکز سرطان اندرسون دانشگاه علوم پزشکی تگزاس گذرانده و دارای بورد تخصصی پاتولوژی آناتومیک و بالینی از بورد پاتولوژی آمریکا و مجوز پزشکی بدون محدودیت از ایالت کالیفرنیا است.

زمان برگزاری سمینار تخصصی: شنبه 21 مرداد 1402، ساعت 9 الی 11 صبح به وقت ایران

نحوه برگزاری: آنلاین

لینک شرکت در سخنرانی: https://webinar.sstp.ir/conf/

کسب اطلاعات بیشتر:

https://www.sstp.ir/showsubjectpark.aspx?code=10891

در صورت بروز مشکل در ورود به لینک با شماره 09153180949 – مهندس رضا حجتی (مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان سمنان تماس) حاصل فرمایید.

 

Poster of Dr. Taherians Webinar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا