مهلت ثبت‌نام:۱۰شهریور؛ حضور در پاویون ملی شرکت‌های دانش‌بنیان در بزرگ‌ترین رویداد صنعت ساختمان جهان(BIG5)

نمایشگاه جهانی BIG5 در مرکز تجارت جهانی دوبی و در تاریخ 4 تا 7 دسامبر سال جاری ( 13 تا 16 آذرماه 1402) برگزار می‌شود. شرکت های دانش بنیان می‌توانند با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

 

نمایشگاه BIG5 دوبی:

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی Big5 بزرگترین رویداد صنعت ساختمان در جهان است که به صورت سالانه در مرکز تجارت جهانی در دبی برگزار می شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه، اتحاد جامعه جهانی صنعت ساختمان و ارائه ی آخرین دستاوردهای نوآورانه و نوین در این زمینه به جهانیان است. برگزارکنندگان بیگ فایو معتقد به تسهیل و تسریع پیشرفت در صنعت ساختمان هستند.

این نمایشگاه در 40 سال اخیر سازوکار بی همتایی را برای فعالان صنعت ساخت و ساز فراهم کرده است تا بتوانند مسیرهای جدید تجاری در آسیا و به خصوص خاورمیانه ایجاد کنند. شرکت های دانش بنیان ایرانی می توانند با حضور در این نمایشگاه علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات خود، به تبادل دانش با دیگر شرکت ها مهم دنیا در حوزه ساختمان بپردازند. همچنین ایجاد شبکه ی جدید همکاری و برقراری ارتباط با تولیدکنندگان دیگر کشورها، مزیت دیگری برای شرکت های حاضر در نمایشگاه محسوب می شود.

بخش های مختلف نمایشگاه BIG5 دبی:

گروه های کالایی مختلف در نمایشگاه بیگ فایو دبی حضور دارند. هریک از این بخش ها میزبان مطرح ترین تولیدکنندگان حوزه ی خود هستند و بازدیدکنندگان می توانند با آخرین دستاوردهای هر حوزه در بیگ فایو آشنا شوند.

  1. کاشی و سرامیک، سنگ ساختمانی
  2. طراحی، دکوراسیون داخلی، معماری
  3. مواد و مصالح ساختمانی، رنگ
  4. سیستم های تهویه مطبوع و هواساز
  5. درب و پنجره و نما
  6. هوشمندسازی و تکنولوژی انرژی خورشیدی
  7. شیرآلات بهداشتی و چینی بهداشتی
  8. ماشین آلات ساختمان و راهسازی
  9. سولار پنل

مهلت ثبت‌نام ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ می‌باشد.

ثبت نام جهت حضور در BIG5 دبی:

پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می شود. متقاضیان حضور در بیگ فایو دبی می توانند جهت بازدید، رزرو غرفه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایند:

021-91073737 (داخلی 206 و 213)

09122117624

09023535202

big5 a52023 FINAL20233

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا