17مهر؛ کارگاه با‌موضوع “روند آینده هوش مصنوعی در شرکت‌های فناور”

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

 

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، چهارمین جلسه کارگاه دانش‌افزایی هوش مصنوعی را با موضوع “وضعیت هوش مصنوعی در شرکت‌های فناوری و روندهای آینده” و با سخنرانی دکتر محمدرضا خلیلی شجاع، برگزار می‌کند.

موضوع سخنرانی: «وضعیت هوش مصنوعی در شرکت‌های فناوری و روندهای آینده»

درباره سخنران: دکتر محمدرضا خلیلی شجاع دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه ایالتی آیووا آمریکاست که در حال حاضر به عنوان پژوهشگر ارشد هوش مصنوعی مایکروسافت فعالیت می‌کند.

زمان برگزاری: دوشنبه 17 مهر از ساعت 9:30 صبح به وقت ایران

نحوه برگزاری: آنلاین

لینک جهت ثبت‌نام: https://inandin.ir/event/ai/

کسب اطلاعات بیشتر: https://iict.ac.ir/1402/07/kargahroshd-14/

در صورت نیاز به پشتیبانی با شماره 09331002672 تماس حاصل فرمایید.

photo1696673185

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا