ثبت‌نام تا 6 آبان؛ تور فناورانه Connect همزمان با سه نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌گردد

تور فناورانه این بار همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نانو، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران و نمایشگاه بین‌المللی برق ایران با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برگزار می‌گردد.

هدف از برگزاری تور فناورانه چیست؟

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، رویدادی را با عنوان «تور فناورانه» یا «Connect Tech-Tour» برگزار می‌نماید. این رویداد‌ها اغلب همزمان با نمایشگاه‌های صنعتی بزرگ کشور و در راستای آشنایی متخصصان ایرانی خارج از کشور برنامه Connect و نخبگان دانشگاهی، با صنایع فعال کشور در حوزه‌های مختلف فناوری و استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیاز و چالش‌های فناورانه موجود در صنایع و اکوسیستم فناوری-نوآوری کشور اجرا می‌شود.

مدل های همکاری تور فناورانه:

1️⃣ انجام طرح های پژوهشی به صورت اشتراک گذاری با اساتید دانشگاهی و امکان تخصیص گرنت از طرف شرکت
2️⃣ جذب نیروی متخصص تمام وقت
3️⃣ جذب نیروی پاره وقت یا پروژه ای
4️⃣ همکاری در صادرات
5️⃣ جذب مربی برای برگزاری کارگاه اموزشی

مخاطبان تور فناورانه 

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، در نظر دارد با هدف استفاده از ظرفیت متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور در راستای رفع چالش‌های فنی و فناورانه شرکت‌های داخل کشور و توسعه صادرات، مسیری برای ارتباط و تعامل بیش از پیش متخصصان و شرکت های فناور را ایجاد نماید.
از این رو در قالب تورهای فناورانه از مدیران شرکت های فناور ایرانی، متخصصان و فناوران ایرانی خارج ازکشور متناسب با موضوع تخصصی دعوت می نماید تا ضمن شرکت در تور فناورانه و تبادل تجربیات، زمینه های همکاری مشترک را هم مورد ارزیابی قرار دهند.

لازم به ذکر است اگر همکاری شکل گرفته واجد شرایط لازم برای حمایت از سوی مرکز در قالب های برنامه همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی خارج ازکشور (پسادکتری فناورانه و نظام وظیفه تخصصی در خارج از کشور – سامانه connect.isti.ir) و همچنین حمایت های دفتر توسعه کسب و کار بین الملل ( سامانه tesc.ir ) باشد، همکاری مورد حمایت نیز قرار خواهد گرفت.

☎️ شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر و راهنمایی:
021631030-34

⏳مهلت ثبت‌نام: تا 6 آبان 1402 
? لینک ثبت‌نام: eracore.ir/tour

 

Untitled 2.poster itech

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا