حضور پاویون دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه Big5 دبی

برای نخستین بار پاویون شرکتهای دانش بنیان در حوزه ساختمان در بزرگترین رویداد ساختمانی خاورمیانه و یکی از بزرگترین نمایشگاه های ساختمانی دنیا با حمایت مرکز تعاملات بین الملل علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

اعزام هیات تجاری یکی از برنامه های مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در راستای توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان است. برنامه‌ی اعزام هیات‌های تجاری، برگزاری پاویون در نمایشگاه‌های بین‌المللی، حمایت از حضور مستقل و نیز باقی برنامه‌های حمایتی در جهت توسعه کسب و کار‌های ایرانی در بازارهای بین‌المللی را که توسط دفتر توسعه کسب و کار مرکز تعاملات معاونت علمی برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد را می‌توانید اینجا ببینید. ‌

به منظور حمایت از توسعه بازار شرکت های دانش بنیان حوزه عمران و ساختمان، پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور 9 شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی(Big 5 Global) برپا شد.

شرکت‌های دانش بنیان ایرانی حاضر در این پاویون در حوزه های مختلف اعم از سازه، مصالح، شیمیایی و … در فضای پاویون ۵۴ مترمربعی جمهوری اسلامی ایران به ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود در این نمایشگاه پرداختند.

شرکت های البرز شیمی آسیا، نفتاب پارسیان، کیمیا صنعت شیما، بتن سورین، بتن اکسیر پادیر، پایا تخت جمشید، کارگاه نوآوری هفت و هشت دیبا، طاها بتیس و شهر هوشمند گیلسا، ۹ شرکت دانش بنیان ایرانی بودند که در پاویون ایران حضور داشتند.

برقراری روابط تجاری و انجام مذاکرات با شرکتهای بین المللی،‌ انعقاد قراردادهای فروش برای سه شرکت ایرانی در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه از جمله دستاوردهای کوتاه مدت این نمایشگاه بود.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی جناب آقای دکتر مجرد و رایزن بازرگانی ایران جناب آقای دکتر مجتبایی از مقامات ایرانی بودند که از پاویون ایران بازدید کردند و قول مساعدت به شرکت های ایرانی در بازارهای امارت را دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا