10 دی؛ سخنرانی تخصصی پزشکی با موضوع «پروتئین‌های غشایی مؤثر در تنظیم ضربان قلب»

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

 

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، دانشگاه علوم‌پزشکی تهران به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، سخنرانی با موضوع «Investigating the role of potassium channels in regulating cardiac action potentials» یا «پروتئین‌های غشایی مؤثر در تنظیم ضربان قلب » را با سخنرانی آقای دکتر علی اصغر کرمانی برگزار می‌کند.

دکتر علی اصغر کرمانی، دانش‌آموخته دکتری تخصصی زیست‌شناسی ساختاری از دانشگاه Birmingham انگلستان بوده و در حال حاضر به عنوان پژوهشگر در گروه زیست‌شناسی‌ ساختاری بیمارستان تحقیقاتی کودکان St.Jude  – آمریکا در حال فعالیت هستند.

این سخنرانی در روز یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳ الی ۱۵ (به وقت ایران) در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار می‌گردد و بعلاوه از طریق اعلام شده نیز علاقه‌مندان می‌توانند در سخنرانی شرکت نمایند.

آدرس برای حضور فیزیکی: سالن کنفرانس معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی تهران – واقع در خیابان حجت‌دوست – پلاک ۲۵

لینک برای شرکت در سخنرانی به صورت مجازی:

https://www.skyroom.online/ch/tums2/international-research

photo1703913503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا