13دی؛ سخنرانی تخصصی باموضوع«انطباق آب و هوایی در سیستم‌های آب باران شهری»

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

 

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی همکار در برنامه connect، سخنرانی با موضوع «Climate Adaptation of Urban Stormwater Systems» را با سخنرانی آقای دکتر سالار حقیقت‌افشار، برگزار می‌کند.

دکتر سالار حقیقت‌افشار دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی آب و محیط‌زیست از دانشگاه Lund سوئد هستند و در حال حاضر به عنوان مدیر پروژه در مرکز تحقیقات آب سوئد فعالیت می‌کنند. همچنین دکتر حقیقت‌افشار به عنوان استاد راهنما و مشاور در پایان‌نامه‌های مقاطع ارشد و دکتری و به عنوان مدرس دوره «مدیریت سیلاب‌های شهری» با دانشگاه Lund در حال همکاری هستند.

این وبینار در تاریخ چهارشنبه 13 دی ماه 1402 از ساعت 14:30 الی 15:30 (به وقت ایران) برگزار می‌شود.

شرکت در این وبینار برای علاقه‌مندان رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این رویداد به آدرس زیر مراجعه نمایند:

https://forms.gle/5iGioLY7TpZBDFt19

آدرس جهت حضور فیزیکی: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشکده مهندسی عمران، ساختمان A، طبقه سوم.

آدرس وبینار به صورت آنلاین از طریق لینک زیر در دسترس خواهد بود:

https://meet.kntu.ac.ir/b/rooms/r44-krm-ejd-0qw/join?lng=en

Water WW Webinars 2024 1 03 January Salar Haghighatafshar Final 24122024 1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا