ثبت‌نام تا 18 دی؛ اعزام هیات تجاری شرکت‌های خلاق و صنایع فرهنگی و دانش‌بنیان به ازبکستان

با همکاری و حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری؛ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم و همچنین خانه نوآوری ایران در ازبکستان، به منظور بهره‌مندی از برنامه‌های تدوین شده و بازار کشور ازبکستان اقدام به اعزام هیات تجاری متشکل از شرکت‌های توانمند صنایع خلاق نموده است.

 

ازبکستان در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و با توجه به تشابهات بالای فرهنگی و هنری با ایران در صنایع خلاق و فرهنگی از بازارهای خوب کشورهای آسیای مرکزی است.

اعزام هیات تجاری یکی از برنامه‌های مرکز تعاملات در راستای توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان است. برنامه‌ی اعزام هیات‌های تجاری، برگزاری پاویون در نمایشگاه‌های بین‌المللی، حمایت از حضور مستقل و نیز باقی برنامه‌های حمایتی در جهت توسعه کسب و کار‌های ایرانی در بازارهای بین‌المللی را می‌توانید اینجا ببینید.

پیش از برنامه‌های توسعه صادرات برای شرکت‌ها تحقیقات بازار و متناظریابی انجام می‌شود. نتیجه ی این تحقیقات جلسات B2B با شرکت‌های کشور مقصد است. برنامه ی اعزام هیات تجاری شرکت‌های دانش‌بنیان به کشور ازبکستان نیز شامل این برنامه می‌شود. حوزه‌ هیات تجاری شرکت‌های خلاق و صنایع فرهنگی و دانش‌بنیان این اعزام شامل موارد ذیل میشود:

  • انیمیشن
  • نوشت افزار
  • اسباب‌بازی
  • آموزش 
  • تولید محتوا 

تاریخ اعزام: 11 تا 15 بهمن ماه
مهلت ثبت‌نام: 18 دی ماه

لینک ثبت‌نام:
https://tesc.ir/service/73/1

دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر تماس با:
09966170765
02163103314

post3.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا