17دی؛ سخنرانی با موضوع «مروری بر فرایند فیلتراسیون و روش تولید منسوج ملت‌بلون»

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

 

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی همکار در برنامه connect، سخنرانی با‌موضوع «مروری بر فرایند فیلتراسیون و روش تولید منسوج ملت‌بلون» را با سخنرانی آقای دکتر عباس قنبری برگزار می‌کند.

دکتر عباس قنبری دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی شیمی – پلیمر از دانشگاه Montréal Polytechnic کانادا بوده و در حال حاضر به عنوان سرپرست تیم و پژوهشگر در مؤسسه تحقیقات ملی کانادا در حال فعالیت است.

این سخنرانی روز یکشنبه 17 دی ماه 1402 از ساعت 13 الی 15 (به وقت ایران) در دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه علم و صنعت – اتاق جلسات دفاعیه برگزار می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کرده یا با شماره 09127211183 (آقای دکتر مسعودپناه) تماس حاصل فرمایید:

http://research.iust.ac.ir/events/melt-blown-and-filtration-overview/

Poster 2

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا