تقدیر از شرکت برتر صادراتی فاتح صنعت کیمیا

شرکت های دانش بنیان دارای جهش صادراتی توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری و باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

شرکت های دانش بنیان صادراتی با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری در IHTECC ارزیابی می شوند و در گروه های پنج، چهار، سه و دوستاره قرار می گیرند. برای شرکت هایی که دارای جهش صادراتی هستند علاوه بر لوح تقدیر، جلساتی با هدف آشنایی مسئولین با چالش های پیش روی شرکت‌ها برگزار می‌شود.

در حاشیه گردهمایی شرکت‌های حوزه مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر مواد شیمیایی که توسط IHTECC و همکاری پارک علم و فناوری شیراز برگزار شد، طی یک نشست، لوح تقدیر به شرکت فاتح صنعت کیمیا تقدیم شد.

نشست مسئولین حوزه صادرات دانش‌بنیان با فاتح صنعت کیمیا

در این نشست مهندس مجتبی قدمگاهی، مدیر کل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، دکتر قطبی مدیر عامل شرکت فاتح صنعت کیمیا و دکتر آزادگان مدیر فروش و قراردادهای شرکت حضور داشتند.

مهندس قدمگاهی طی این نشست خدمات و حمایت‌های مرکز تعاملات را که به شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی تعلق می‌گیرد برشمرد. وی افزود، حمایت‌های مرکز در راستای توسعه بازار بین‌الملل، توسط کریدور صادرات به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد. این حمایت‌ها شامل پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی، اعزام به دیگر کشورها، پذیرش هیات تجاری و حمایت از حضور مستقل شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌شود.

جهت اطلاع از نحوه برخورداری از این حمایت ها اینجا را بخوانید.

همچنین مهندس قدمگاهی به ظرفیت شرکت های واسط و شرکت های تراستی اشاره کرد. وی به فاتح صنعت کیمیا توصیه کرد از فرصت شرکت های واسطه صادراتی برای صادرات خود بهره ببرند. نهایتا مقرر شد، فاتح صنعت کیمیا با ارائه یک Action Plan به مرکز تعاملات مقدمات تشخیص نیازمندی‌های صادراتی را فراهم آورد تا در ادامه راه های حمایتی از سوی مرکز تعاملات مطرح و روند حل مشکلات شرکت پیگیری گردد.

در پایان این دیدار لوح تقدیر شرکت‌های دارای جهش صادراتی از سوی باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان IHTECC به شرکت فاتح صنعت کیمیا اعطا شد. این شرکت در ارزیابی سال گذشته باشگاه جزء شرکت های چهارستاره IHTECC بوده است و با توجه به پیشرفت سریع شرکت، در ارزیابی جدید، احتمال ارتقاء به رتبه های بالاتر را دارد.

جهت آشنایی با IHTECC و فرآیند ارزیابی شرکت های صادراتی در آن می توانید اینجا را بخوانید.

IMG 2993

درباره فاتح صنعت کیمیا

گـروه فاتــــح در پروژه های صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع معدنی کشور و پوشش جامع خدمات مرتبط با پروژه های صنعتی و انتقال تکنولوژی هـای نوین از سال 1368 فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شرکت با بیش از 6000 نفر پرسنل در قالب 17 شرکت زیرمجموعه داخلی و 5 شرکت خارجی در زمینه های زیر فعالیت می کند:

طراحی و مهندسی، ساخت، تامین کالا، اجرا، نصب و راه اندازی، بهره برداری، نگهداری و تعمیرات، خدمات لجستیک دریایی و هوایی(بازوی توانمند پارس جنوبی)، تولید محصولات شیمیایی ، اکتشاف ، استخراج و فرآوری کانه های فلزی.

یکی از پروژه های مهم و در حال اجرای شرکت، توسعه سکوهای گازی کشور است که سرمایه ای حدود 50 میلیارد دلار نیاز دارد. فاتح صنعت کیمیا یکی از 3 شرکت بزرگ در کشور است که توانایی انجام پروژه های عظیمی از این دست دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا