رویداد دهمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی دی ماه 1400

دهمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی به عنوان بزرگ ترین رویداد هم اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب گشایش می یابد.

در مراسم آغاز به کار این همایش علمی که چهارشنبه یکم دی ماه در تهران برگزار می شود، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیدکمال خرازی مشاور عالی معاون علمی رئیس جمهوری در امور توسعه علوم شناختی و چند تن دیگر از متخصصان حوزه علوم اعصاب و علوم شناختی سخنرانی می کنند.

این همایش علمی با هدف توسعه و گسترش همکاری های تحقیقاتی، آموزشی و تخصصی و نیز انتقال تجارب و یافته های علمی با شرکت دانشمندان و متخصصان علوم اعصاب پایه و بالینی داخلی و چندین کشور خارجی، محققان، اساتید و دانشجویان دکتری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و رزیدنت ها برگزار می شود.

در این رویداد که در بستری مجازی و به مدت سه روز برگزار می شود، علوم اعصاب شناختی، نقشه برداری از مغز، علوم اعصاب محاسباتی و نوروتکنولوژی، زوال عقل، اختلالات شناختی، حرکتی و عصبی و اثرات ویروس کرونا بر سیستم های عصبی و تحریکات عمقی و سطحی مغز از محورها و مباحث مهم این کنگره در حوزه شناخت و علوم شناختی است.

همچنین در مورد یافته های جدید در حوزه تحریکات عمقی و سطحی مغز بحث و بررسی خواهد شد و نتیجه تحقیقات دانشمندان داخلی در تولید ابزارهای تحریکات مغزی، مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار قرار خواهد گرفت.
در جریان این کنگره علمی، هفتمین دوره جایزه مغز و شناخت اهوازی ویژه پژوهشگران جوان نیز برگزار و جوایزی به بهترین سخنرانان و پوسترها اهدا می شود. این جایزه به یاد علی بن عباس اهوازی پزشک بزرگ ایرانی قرن چهارم هجری نام گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا