برپایی نمایشگاه صنایع فرهنگی و خلاق در شهر کرکوک؛ نخبگان مشارکت می‌کنند

با مشارکت شرکت‌های خلاق و با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، نمایشگاه کتب و محصولات فرهنگی، اسباب‌بازی و نوشت‌افزار جمهوری اسلامی ایران در شهر کرکوک عراق آغاز به کار کرد.

 

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق دعوت هستند تا در این رویداد بین‌المللی شرکت و محصولات و خدمات خود را عرضه در این نمایشگاه که از 10 تا 14 دی‌ماه سال 1400 برپا است، عرضه کنند.

موقعیت ویژه جغرافیایی و ارتباطی استان کرکوک به عنوان پل ارتباطی شمال عراق با استان‌های مرکزی این کشور و همجواری این استان با استان‌های سلیمانیه، اربیل، نینوا، صلاح‌الدین و دیالی و ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری فوق‌العاده موجود در کرکوک، می‌تواند فرصتی مناسب برای شرکت‌های ایرانی باشد تا توانمندی خود را به این بازار بزرگ، معرفی کنند.

این رویداد توسط موسسه فرهنگی هنری فرزندان روح‌الله و با مشارکت و همکاری ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود تا گامی موثر شود در برقراری ارتباط فعالان فرهنگی و صنایع خلاق با عرصه کالای فرهنگی. کاری که قرار است با مشارکت فعالان فرهنگی و جامعه جوان کشورهای منطقه انجام شود و شبکه سازی باشد برای فعالیت‌های آینده اصحاب فرهنگ در این کشورها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا