بزرگترین رویداد استارتاپی مشترک ایران و کنیا در iHiT کنیا

درباره رویداد

بوت کمپ تخصصی سرمایه‌گذاری (Launch Pad) با شعار آن ‌سوی مرزها ؛ فرصتی برای رشد و شکوفایی (start out to scaleup) ، در سه مرحله و با حضور مدرسان ، منتورها و سرمایه‌گذاران ایرانی و بین‌المللی برگزار می‌شود و تلاش دارد تا ضمن آشنایی استارپ‌های شرکت‌کننده با آخرین استانداردهای بین‌المللی در زمینه سرمایه‌گذاری ، فرصت جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران بین‌المللی را برای آن‌ها فراهم کند.

این رویداد توسط خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا با همکاری شتاب‌دهنده هفت و هشت و گروه کسب و کار های نوین آن، با هدف آشنایی با ظرفیت‌های متقابل اکوسیستم استارتاپی ایران و آفریقا در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

حوزه های زیر به عنوان ظرفیت‌های مشترک اکوسیستم استارتاپی ایران و آفریقا در این بوت کمپ پوشش داده خواهند شد:

  • حوزه‌های هوشمندسازی صنعتی (Smart Manufacturing)
  • تجارت الکترونیک (E-Commerce)
  • لجستیک (Logistics tracking)
  • فناوری‌های مالی (FinTech)
  • فناوری‌های کشاورزی (AgriTech)

و همچنین فناوری‌های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم (بلاکچین ، هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا ، واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی ، هوشمند سازی صنعتی و چاپ سه ‌بعدی)

koli

مخاطبین اصلی این بوت کمپ تخصصی سرمایه‌گذاری ، آن دسته از فعالان استارتاپی هستند که محصول خود را به‌ صورت MVP ارائه داده و درحال ‌توسعه بازار و جذب سرمایه هستند؛ همچنین با توجه به محتواهایی که در این وبینارها ارائه می‌شود، دیگر فعالان استارتاپی نیز می‌توانند از آموزش‌های آن بهره ببرند.

mokhatab 1024x711 1

اهداف و دستاوردها

این کمپ با هدف ایجاد فرصت‌های بین‌المللی برای اکوسیستم نوآوری کشور و شبکه‌سازی و تعامل با سایر اکوسیستم‌های بین‌المللی برگزار می‌گردد. از مهم‌ترین دستاوردهای این رویداد عبارت است از:

  • دسترسی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی
  • شبکه‌سازی اکوسیستم نوآوری ایران و آفریقا
  • آموزش بر اساس استانداردهای بین‌المللی

فرآیند رویداد در یک نگاه

process


جزئیات رویداد

وبینار مقدماتی

این بوت‌کمپ در وبینار اول با موضوع «بررسی ظرفیت‌ها و لزوم حضور استارتاپ‌ها در بازارهای جهانی» و «ارائه داستان‌های موفقیت از کسب‌وکارهای بین‌المللی موفق و بازیگران هر دو اکوسیستم ایران و کنیا» برگزار خواهد شد.این وبینار در تاریخ 19 فروردین 1401 برگزار خواهد شد.

web1

سخنران وبینار مقدماتی

w1 s1 1024x432 1

w1 s2 1024x441 1

w1 s3


وبینار و بوت کمپ تخصصی

در وبینار دوم و سوم ، مدرسان بین‌المللی به آموزش نحوه جذب سرمایه خارجی، چگونگی تهیه مستندات استاندارد برای ارائه به سرمایه‌گذار و همچنین نحوه حضور و فروش در بازارهای جهانی خواهند پرداخت.این وبینار در تاریخ 31 فروردین و 1 اردیبهشت 1401 برگزار خواهد شد.

web2

سخنرانان وبینار و بوت کمپ تخصصی

w2 s1 1024x464 1 w2 s2 1024x376 1 w2 s3


ارائه آزمایشی و Demo Day

مرحله سوم، بوت‌کمپ تخصصی (Pitch Deck) است. در این مرحله ، استارتاپ‌های منتخب شرکت‌کننده در این رویداد، زیر نظر منتورهای بین‌المللی، به تهیه و تدوین پیچ دک پرداخته و خود را برای ارائه در برابر سرمایه‌گذاران بین‌المللی آماده می‌کنند. در روز نهایی نیز این استارتاپ‌ها، کسب‌وکار خود را به سرمایه‌گذاران معرفی نموده و تلاش می‌کنند سرمایه مورد نیاز خود برای توسعه و حضور در بازارهای بین‌المللی را جذب کنند. امکان جلسات جداگانه با سرمایه‌گذاران در پایان رویداد برای همه شرکت‌کنندگان امکان‌پذیر می‌باشد.

demo day

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد اینجا کلیک نمایید.

جهت آشنایی بیشتر با خانه نوآوری ایران در کنیا اینجا کلیک نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا