احداث آزمایشگاه فوق تخصصی پاتوبیولوژی توسط نخبه افغانستانی مقیم ایران

برنامه‌ی همکاری با متخصصان و کارآفرینان بین‌المللی، سامانه‌ای برای ثبت درخواست متخصصان و کارآفرینان غیرایرانی برای دریافت حمایت‌های خاص مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علم و فناوری ریاست‌جمهوری است؛ سامانه‌ای که می‌کوشد تا با فراهم آوردن مجموعه‌ای از خدمات و تسهیلات برای مهاجران نخبه و کارآفرین، زیست آنان در ایران را راحت‌تر کند و زمینه‌های رشد و شکوفایی آنان و بهره‌مندی جامعه‌ی ایران از استعدادهای آنان را فراهم نماید.
ارائه‌ی دفترچه اقامت ویژه‌ که به مدت سه تا پنج سال این دسته از مهاجران را از تمدید سالانه‌ی مدارک اقامتی معاف می‌کند یکی از خدمات این برنامه است. با داشتن دفترچه اقامت ویژه، مهاجران می‌توانند به جز حق رأی از کلیه‌ی حقوق شهروندی در ایران برخوردار شوند.
برنامه‌ی همکاری با متخصصان و کارآفرینان بین‌المللی در راستای اجرایی‌سازی اقدام شماره ۸ سند جامع روابط بین‌المللی ایران مبنی بر توسعه‌ی سازوکار جذب، اقامت و بهره‌گیری ضابطه‌مند از ظرفیت و توان دانشمندان، پژوهشگران، فناوران و دانشجویان خارجی تعریف شده است و پذیرای کلیه‌ی مهاجران نخبه و کارآفرینی است که خواهان اقامت و فعالیت در کشور ایران هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد حمایت‌ها اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا