حضور ۴۰۰ شرکت و استارت‌آپ در اینوتکس ۲۰۲۲

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری از حضور حدود ۴۰۰ شرکت و استارت‌آپ در اینوتکس ۲۰۲۲ خبر داد و گفت: در حاشیه این رویداد از برترین‌های رویداد کنز تقدیر می‌شود.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی گفت: فضای ارائه غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و با توجه به استقبال خوب شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های متقاضی ظرفیت ثبت نام برای دریافت غرفه تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در فضایی به وسعت ۵ هزار متر و حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه امسال با استقبال صنایع بزرگ کشور همراه بوده تا در کنار استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای برطرف کردن نیازهای فناورانه خود در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ حضور داشته باشند. در این زمینه با برگزاری ریورس پیچ، صنایع بزرگ و فعال کشور در طول چهار روز برگزاری اینوتکس به معرفی نیازهای فناوری خود به استارت‌آپ‌ها، شرکتهای دانش بنیان و مخترعین خواهند پرداخت.

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با اشاره به تفاوت دیگر اینوتکس ۲۰۲۲ با دوره‌های گذشته، گفت: امسال برخلاف سال گذشته که دو استیج برگزار شد، شاهد برگزاری سه رویداد استیج خواهیم بود. یک استیج با موضوعات عمومی کسب و کاری در حوزه فناوری، دیگری با موضوعات تخصصی بررسی ترندهای آینده تکنولوژی و سومین استیج نیز موضوع بررسی حکمرانی فناورانه در حوزه دانش‌بنیان خواهد بود.

فشمی، برگزاری پنل و گفت‌وگو با هدف فرهنگ‌سازی کارآفرینی و ایجاد امید و انگیزه در جوانان شامل موضوعات بررسی موضوعات اقتصادی، محیط زیست و توسعه پایدار، مسئولیت اجتماعی کسب و کارها، چالش‌های اکوسیستم نوآوری، رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم‌های ذهنی را از محتواهای این استیج‌ها دانست و افزود: همچنین رویداد “جینو” که مرتبط با بازی‌سازها و گیمرها است، به عنوان یکی از بخش‌های جذاب اینوتکس ۲۲ است که در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه برنامه‌های متنوعی خواهد داشت.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به گفته وی در اختتامیه اینوتکس رویداد کنز برگزار می‌شود و طی آن به پژوهشگران جوان کشورهای اسلامی جوایزی اهدا خواهد شد.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ از روز سه‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت تا جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا