میزبانی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری از هیئت صنعتی مجارستان

مرکز تعاملات بین‌­المللی علمی و فناوری، در i-HiT ایران میزبان هیئتی از انجمن ملی خوشه‌های صنعتی مجارستان (IKOSZ) و  مدیران خوشه ArchEnreg آن کشور شد.

هیئت مجارستانی در برنامه سفر خود از 20 تا 22 اردیبهشت 1401 خود ضمن بازدید از نمایشگاه اینوتکس با برخی شرکت­های ایرانی در حوزه انرژی و همچنین با دبیر ستاد توسعه فناوری­های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری دیدار داشتند.

این هیئت در دیدار با چند شرکت­ دانش­‌بنیان و خلاق ایرانی در خصوص فرصت­های همکاری در زمینه­‌های بهره‌­وری انرژی، بهینه‌سازی مصرف و توسعه انرژی­‌های تجدیدپذیر مذاکراتی داشتند.

در دیدار هیئت مجارستانی با دبیر ستاد توسعه فناوری­‌های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری، طرفین پس از بحث پیرامون برخی فرصت­های همکاری، در خصوص تدوین یک سند تفاهم همکاری فناوری به توافق رسیدند.

لازم به ذکر است که انجمن ملی خوشه­‌های صنعتی مجارستان (IKOSZ) با 21 خوشه صنعتی عضو با ده­‌ها شرکت کوچک و متوسط مجارستانی در حوزه­‌های ICT، انرژی، ساختمان، ماشین­‌آلات صنعتی و خط تولید، دارو و تجهیزات پزشکی ارتباط مستقیم دارد. ArchEnreg نیز به عنوان یکی از خوشه­‌های عضو IKOSZ دارای نشان طلایی خوشه­‌های صنعتی اتحادیه اروپا است.

مرکز تعاملات بین­‌المللی علم و فناوری به واسطه ارتباط با انجمن IKOSZ آمادگی دارد تا نیازها و فرصت­های همکاری شرکت­های توانمند داخلی با کسب­‌وکارهای مجاری را به طرف مقابل منعکس نماید.

شرکت­های ایرانی می­توانند برای بهره‌­مندی از این فرصت و دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز تعاملات بین‌­المللی علم و فناوری به شماره 02141186 داخلی 5310 (آقای رنجبر) تماس حاصل فرمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا