۳۰ مرداد؛ وبینار تخصصی انرژی با استاد دانشگاه دوبلین

در راستای نیل به اهداف بلند مدت چشم‌انداز علمی کشور و بهره‌گیری از ذخایر علمی و حرفه‌ای سرمایه انسانی خارج از کشور، برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور (connect) به منظور انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به داخل، توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و با همکاری دانشگاهها، پژوهشگاهها، پارک‌های علم و فناوری، شرکتهای فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور به عنوان «پایگاه میزبان» اجرا میگردد تا در قالب حمایت از انجام پروژه‌های تحقیقاتی و فناورانه همچون پسادکتری، فرصت مطالعاتی، استاد مدعو و معین، راه‌اندازی کسب و کارهای فناورانه، اشتغال در شرکت‌های فناور و برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی به ارتباط مؤثر متخصص و مراکز علمی و فناوری برگزیده کشور یاری نماید.    

ذیل حمایت‌های همین برنامه، آقای دکتر سرودی یکی از ایرانیان متخصص خارج از کشور، اقدام به ارائه دانش خود در حوزه سیستم‌های انرژی نموده‌اند.

موضوع سخنرانی:
نقش هیدروژن در سیستم‌های انرژی آینده

سخنران: دکتر علیرضا سرودی
استادیار دانشگاه University College Dublin

زمان: یکشنبه 1401/05/30 ساعت 10 تا 11:30

محل برگزاری(در صورت تمایل به حضور فیزیکی):
پژوهشگاه نیرو – سالن فردوسی

نحوه و مهلت ثبت‌نام:
با ثبت‌نام در آدرس www.nri.ac.ir/nri-webinar، مجوز ورود رایگان به کارگاه آموزشی را کسب کرده و در زمان مقرر به صورت حضوری در کارگاه آموزشی حضور داشته باشید. به جهت لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، محدودیت پذیرش وجود خواهد داشت. جهت بهره‌مندی به صورت غیر حضوری به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

لینک برگزاری وبینار:
https://meeting.nri.ac.ir/nri-webinar

Slide1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا