بازدید از منطقه آزاد ارس گامی در جهت توسعه اکوسیستم نوآوری‌و‌فناوری در مناطق آزاد اقتصادی

مهندس قلعه‌نوی، رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری به همراه تیمی از این مرکز در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری در مناطق آزاد و اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین سازمان مناطق آزاد و معاونت علمی و فناوری از زیرساخت‌ها و امکانات منطقه آزاد ارس در روزهای پایانی هفته گذشته بازدید نمودند.

در این سفر دو روزه، ضمن بازدید از زیرساخت‌های صادراتی این منطقه از جمله پایانه‌های گمرکی، شرکت انبارهای عمومی و محل  نمایشگاه دائمی ارس ساخت از شرکت‌های مستقر در منطقه ارس بازدید صورت گرفت.

در این سفر مهندس قلعه‌نوی از شرکت شیمی پژوهش صنعت، مجموعه گلخانه پیشرفته ارس تارلا امین، شرکت پارس مهر تجارت ارس و شرکت پلیمر شیمی بازدید کردند و با مدیران این مجموعه‌ها صحبت نمودند.

همچنین در انتهای این سفر، نشستی صمیمی میان مسئولین دو مجموعه با حضور جناب آقای دکتر کیانی مدیر منطقه آزاد ارس و دکتر جعفری‌راد مدیر پارک علم و فناوری استان تبریز  برگزار گردید.

در این جلسه دکتر کیانی ضمن تشریح فرصت‌ها و موقعیت‌های منطقه در خصوص اجرایی‌سازی بندهای تفاهم‌نامه از جمله استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری ارس و تخصیص 50 هکتار از اراضی ارس به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام آمادگی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا