۲۴‌آبان؛کارگاه مواد تجدیدناپذیر برای کاربرد بسته‌بندی مواد غذایی با استاد دانشگاه École Polytechnique de Montréal

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، کارگاه تخصصی با موضوع: «مواد مانع تجدیدپذیر برای کاربرد بسته‌بندی مواد غذایی» را با سخنرانی: دکتر زهرا کنعانی، به صورت حضوری برگزار می‌کند.

دکتر کنعانی، پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه École Polytechnique de Montréal کانادا و دانش‌آموخته مقطع دکتری در رشته مهندسی شیمی از همین دانشگاه است.

این کارگاه تخصصی مورخ سه‌شنبه 24 آبان ماه 1401 از ساعت 12-10 به وقت ایران، در محل سالن خیام پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09122788450 خانم رحیم زاده تماس بگیرید.

پوستر نهایی3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا