نشست B2B شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و روسی در iHiT تهران

در اواسط هفته جاری نشست تجاری فناورانه شرکت‌های روسی با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران؛ iHiT تهران برگزار شد.

تاکنون خانه نوآوری و فناوری ایران تحت عنوان: “iHiT” در بسیاری از کشورها راه اندازی شده است. در این خانه‌ها که با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری برپا شده‌اند، دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان که ظرفیت صادراتی دارند، به نمایش گذاشته می‌شوند.

شرکت‌های روسی حاضر در حوزه: تولید آرد، کشت غلات، پرورش دام و طیور و مکمل های حیوانی، خوراک دام و گرانول فعالیت داشته؛ شرکت‌های متناظر ایرانی هم در حوزه: تولید تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط به آرد و صنایع غذایی، تولید پاستا و ماکارونی، سبوس‌های تخمیری، دارو و مکمل‌های دام و حیوانی، بذرهای غنی شده، ماشین آلات پخت نان و شیرینی، کود و پروبیوتیک‌های گیاهی و حیوانی و خوراک دام بودند.

در ابتدا مهمانان روسی در سالن جلسات نمایشگاه iHiT واقع در نمایشگاه بین المللی تهران، به معرفی شرکت‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود پرداختند و در ادامه شرکت‌های ایرانی نیز زمینه فعالیت‌های خود را توضیح دادند. همزمان با کلیپ معرفی شرکت‌ها هم پرسش و پاسخ‌های کوتاهی شکل گرفت.

DSC02713 min scaled

در ادامه شرکت‌های مرتبط در سه گروه کارگزاری صادرات، بذر و پروبیوتیک تقسیم بندی شده و به مذاکره B2B به ارائه جزئیات بیشتر و دقیق‌تر در حوزه‌های خود پرداختند.

هر گروه توسط یک مترجم به یکدیگر معرفی شده؛ و سوالات یکدیگر را پاسخ دادند. کاتالوگ و بروشور و اطلاعات مرتبط به برقراری ارتباط را تبادل کردند تا بتوانند در آینده به صورت تخصصی مراحل ارتباط کار خود را با یکدیگر پیش ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا