18دی؛ وبینار “امکان رویای ایرانی، تخیل اجتماعی و هویت انسان ایرانی”، با استاد دانشگاه UC SanDiego

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، نشست تحلیلی با موضوع «امکان رؤیای ایرانی؛ تخیل اجتماعی و هویت انسان ایرانی» را با حضور آقای دکتر بابک رحیمی، برگزار می‌کند.

درباره سخنران:

بابک رحیمی دانش‌آموخته دکتری از European University Institute در ایتالیا و  دانشیار ارتباطات، فرهنگ و دین در University of California, San Diego است.

زمان و نحوه برگزاری:

این نشست تحلیلی مورخ 18 دی ماه 1401 در ساعت 21-19 (به وقت ایران) به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در نشست از طریق لینک رو‌به‌رو: http://iict.ac.ir/events

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره 09331002672 یا به لینک زیر مراجعه کنید: http://iict.ac.ir/faramarzi-8

photo1673073880

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا