9اسفند؛ کارگاه‌ تخصصی با‌موضوع «اهمیت مطالعات مشاهده‌ای در علوم پزشکی و نکات کلیدی در نگارش مقالات»

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، وبینار آموزشی
با موضوع «اهمیت مطالعات مشاهده‌ای در علوم پزشکی و نکات کلیدی در نگارش مقالات» را با سخنرانی دکتر هومن گودرزی برگزار می‌کند.

دکتر هومن گودرزی دانش‌آموخته دکتری تخصصی زیست‌شناسی سلول‌های بنیادی از دانشگاه Hokkaido (ژاپن) و دانشیار دانشگاه Hokkaido است.

این کارگاه تخصصی مورخ 9 اسفند 1401، از ساعت 9 الی 17 به وقت ایران و در محل مجتمع بیمارستانی امام خمینی – ساختمان ریحانه – طبقه سوم – سالن B برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کرده و در صورت نیاز به پشتیبانی با شماره 02188953019 تماس حاصل فرمایید.

https://en.tums.ac.ir/en/news/612/importance-of-observation-studies-in-medical-sciences-and-critical-points-in-writing-atractive-articles

پوستر رویداد علوم پزشکی 01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا