شرکت دانش‌بنیان ایرانی به مراکز درمانی کنیا تجهیزات پزشکی صادر می‌کند

خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا متشکل از تیمی فعال و پویاست، که همواره به شرکت‌های دانش‌بنیان، نوپا و فناور ایرانی در زمینه توسعه بازارهای جهانی و صادرات خدمت ارائه میدهد. این خانه در بهمن ماه موفق به انجام پروژه صادراتی در حوزه تجهیزات پزشکی برای یک شرکت‌ دانش‌بنیان ایرانی شد.

 

 پروژه صادراتی شرکت دانش‌بنیان فناور ایرانی(فاپسکو) به کنیا در حوزه تجهیزات پزشکی

در راستای توافقات انجام شده و قرارداد منعقد شده بین شرکت دانش‌بنیان فناور پویا سپاهان (فاپسکو) و چند شرکت کنیایی، چندین دستگاه وکیوم درمان زخم و لوازم مصرفی در بهمن ماه 1401 توسط iHiT کنیا به مراکز درمانی و بیمارستان‌های کنیایی تحویل داده شد.

همچنین کارگاه‌های آموزشی نحوه کار با تجهیزات پزشکی شرکت فاپسکو یک ماه پیش از تحویل محموله، در مرکز iHiT برای تکنسین های فنی و پزشک های کنیایی برگزار شده بود.

در این جلسات نمایندگانی از شرکت توزیع‌کننده کنیایی، تکنسین‌های فنی و پزشک‌های کنیایی حضور داشتند که توسط متخصصین شرکت فاپسکو آموزش های لازم را گذراندند.

iHiT کنیا با مطالعه بازار و بازاریابی برای این محصول موفق به عقد قرارداد با شرکت توزیع‌کننده کنیایی شد. که در فاز یک پروژه صادراتی تجهیزات پزشکی درمان زخم، چندین دستگاه وکیوم همراه با ملزومات مصرفی به مدت سه سال خریداری از شرکت ایرانی فاپسکو شده است.

آشنایی بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا