24اسفند؛ وبینار تخصصی با‌موضوع «کاربرد روش همبستگی تصاویر دیجیتال در مهندسی شکست سنگ»

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، وبینار آموزشی      با‌موضوع «کاربرد روش همبستگی تصاویر دیجیتال در مهندسی شکست سنگ» را با سخنرانی دکتر منصور شرفی صفا برگزار می‌کند.

دکتر منصور شرفی صفا دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی معدن از دانشگاه سیدنی (استرالیا) و محقق پسادکتری در دانشگاه Kumamoto (ژاپن) است.

این کارگاه تخصصی مورخ 24 اسفند 1401، از ساعت 10 الی 13 به وقت ایران و به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد؛

لینک‌های شرکت در این کارگاه:

Adobe: http://ac.aminidc.com/intlikiu

Google meet: http://meet.google.com/kea-ntmj-raq


کسب اطلاعات بیشتر مراجعه به لینک: http://www.ikiu.ac.ir/fa/event-view.php?eid=837 

در صورت بروز مشکل در ورود به لینک وبینار، با شماره پشتیبانی 02833901545 تماس گرفته یا با ایمیل ISSMI@eng.ikiu.ac.ir مکاتبه فرمایید.

وبینار کارگاه آموزشی2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا