بازدید بیش از 100 هزار نفر از نمایشگاه اینوتکس 2023

دبیر نمایشگاه اینوتکس با اشاره به برگزاری 20 رویداد جانبی در حاشیه نمایشگاه گفت: بیش از 100 هزار نفر از نمایشگاه اینوتکس 2023 بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس در رابطه با آمار و ارقام بازدید کننده ها و حضور شرکت کنندگان در نمایشگاه اینوتکس 2023 گفت: نمایشگاه اینوتکس 2023 با بازدید بیش از یکصد هزار نفری علاقه مندان به حوزه فناوری و نوآوری، میزبان 450 مشارکت کننده از زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و… از کشورهای ایران، روسیه، پاکستان و ترکیه بود.

وی در خصوص کشورهای خارجی شرکت کننده در نمایشگاه نیز گفت: علاوه بر فناوران کشورهای ترکیه و پاکستان، کشور روسیه با مشارکت حدود 20 شرکت فناور در قالب غرفه دار، بیشترین مشارکت را در اینوتکس 2023 داشته است. همچنین 22 نماینده از سفارت خانه های خارجی مقیم ایران نیز برای بازدید در نمایشگاه حضور پیدا کردند.

دبیر نمایشگاه اینوتکس با بیان برگزاری20 رویداد تجاری یا ترویجی در کنار بخش نمایشگاهی گفت: برگزاری رقابت بیش از 400 استارتاپ در شهرهای مختلف در قالب رویداد اینوتکس پیچ و برگزاری 416 جسله در کافه سرمایه و انعقاد بیش از 55 تفاهمنامه به ارزش 2،780 میلیارد ریال به همت بروکرهای فناوری در جلسات B2B بخشی از نتایج بخش های مختلف نمایشگاه بوده است.

عباسی فشمی افزود: در بخش استیج اینوتکس 80 سخنران به ارائه نظرات خود در حوزه های مختلف فناوری پرداختند. هم چنین 40 سخنرانی در فروم حکمرانی، 50 سخنرانی در ایستگاه آینده، 26 سخنرانی در نخستین دوره رویداد فینوتکس و 24 سخنرانی در رویداد جینو از دیگر اتفاقات مهم اینوتکس 2023 بوده است.

وی هم چنین در خصوص ارائه نیازهای فناورانه صنایع بزرگ کشور در قالب رویداد ریورس پیچ گفت: اینوتکس 2023 میزبان 5 عنوان رویداد ریورس پیچ در حوزه های لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، نوآوری های عمومی، نفت و گاز و نیز صنایع مواد غذایی بود که پس از ارائه نیازهای فناورانه در حوزه های مختلف، مجموعاً بیش از 30 تفاهمنامه به ارزش بیش از 1،230میلیارد ریال جهت انتقال فناوری منعقد گردید.

بیش از 550 جلسه مشاوره در پاویون مشاوران، فروشگاه محصولات فناورانه با فروش بیش از 3.6 میلیارد ریالی به صورت مستقیم، شناسایی 150 جایگاه شغلی و انجام 80 مصاحبه شغلی در ایستگاه کار از جمله خروجی بخش های دیگر نمایشگاه اینوتکس 2023 بود که عباسی فشمی به آنها اشاره کرد.

عباسی فشمی هم چنین در خصوص مشارکت کنندگان در نمایشگاه اینوتکس 2023 گفت: با وجود افزایش 66 درصدی در متراژ نمایشگاهی به نسبت سال گذشته، کل فضای نمایشگاه در فاصله دو ماه تا برگزاری رویداد به صورت کامل رزرو و تمام فضاهای قابل ارائه به شرکت کنندگان تکمیل گردید.

گفتنی است، نمایشگاه اینوتکس به همت پارک فناوري پرديس و با حمایت معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد. همکاری و مشارکت بین شرکت‌های فناور و استارتاپ‌های داخلی و بین‌المللی، ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی با شرکت‌ها و استارتاپ‌ها، گفتگو و شبکه‌سازی بین فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری و تقویت زیست‌بوم نوآوری در ناحیه نوآوری پردیس از اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا