حضور پاویون انیمیشن ایران در نمایشگاه WCM روسیه

با برپایی پاویون ایران در “نمایشگاه بازار محتوای جهانی” روسیه 6 شرکت فعال در حوزه پویا‌نمایی با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در نمایشگاه مسکو حاضر شدند.

 

پاویون انیمیشن ایران با حضور ۶ شرکت دانش بنیان و خلاق در حوزه پویا‌نمایی در “نمایشگاه بازار محتوای جهانی” یا  “world content market” روسیه برپا شد. شرکت‌های فعال در حوزه انیمیشن، با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در نمایشگاه مسکو حاضر شدند.
در این رویداد شرکت‌ها ضمن شبکه‌سازی و گفت و گو با پخش‌کننده‌‌ها و پلتفرم‌های نمایش آنلاین، زمینه‌ای گفت‌وگو با استدیوهای تولید کننده در حوزه پروژه‌های مشترک برای آنها فراهم خواهد شد. توسعه بازار شرکت‌ها از دیگر اهداف حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بازار محتوای جهانی روسیه است.
برگزاری جلسات مشترک با شرکت‌هایی از کشورهای هند، روسیه و چین، کنفرانس تولید مشترک میان استدیوهای انیمیشن ایران، هند، روسیه و چین و برپایی کنفرانس مشترک تولید استدیوهای ایران و کره از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد به شمار می‌رود.
همچنین کنفرانس اختصاصی در زمینه ارائه ظرفیت‌های استدیوهای انیمیشن ایران در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.
این دومین حضور ایران در پاویون رویداد مسکو است و برخی از شرکت‌هایی حاضر در رویداد اول، در رویداد دوم موفق به عقد قرارداد با شرکت‌های پخش خواهند شد.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا