معرفی سامانه دانابوم و دعوت به همکاری پایگاه‌های صادراتی و خانه‌های نوآوری و فناوری ایران در جهان(iHiT)

وبینار معرفی سامانه دانابوم و دعوت به همکاری از پایگاه‌های صادراتی و خانه‌های نوآوری و فناوری ایران در جهان(iHiT) با این سامانه برگزار می‌شود.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وبینار معرفی سامانه دانابوم و دعوت به همکاری پایگاه‌های صادراتی و خانه‌های نوآوری و فناوری ایران در نقاط مختلف جهان(iHiT) با موضوع توریسم تحصیلی و جذب دانشجوی بین‌الملل برای دانشگاه‌های ایران برگزار می‌گردد.

این وبینار 31 مرداد ماه در پلتفرم googlemeet برگزار می‌شود.

سامانه دانابوم که به همت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و کریدور توسعه صادرات اجرا شده است، یک مرکز تعاملات علمی بین‌المللی است که به دانشجویان مستعد و علاقه‌مند کمک می‌کند تا در دانشگاه‌های ایران مشغول به تحصیل شوند. این مرکز دارای یک تیم تخصصی بازاریابی بین‌المللی بوده که نیروهای متخصص و مترجمین را گرد آورده است تا به تمامی دانشجویان خارجی فارغ از ملیت، رنگ و نژاد، فرصت تحصیل در ایران را بدهد.

دانابوم همچنین به صورت تخصصی و ویژه آماده ارائه مشاوره به دانشگاه‌هایی است که قصد دارند، دانشجویان بین‌المللی را جذب کنند.

جهت ثبت‌ نام در وبینار، نام و کشور محل سکونت خود را به شماره 09303065990 در نرم‌افزار واتس‌اپ ارسال شود.

post3.png

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا