بازدید 25 شرکت دانش‌بنیان از نمایشگاه ادیپک دبی

در پی برنامه‌های اعزام مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، یک هیات متشکل از 25 شرکت دانش‌بنیان به نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی (ادیپک) اعزام شدند.

 

نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی

نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی (ADIPEC) از ۱۰ الی ۱۳ مهر ۱۴۰۲ در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی برگزار شد. این نمایشگاه یکی از موثرترین نمایشگاه های بین المللی بازار نفت و گاز در جهان و یکی از سریع ترین مسیرهای دسترسی به خریداران این حوزه به شمار می رود. خریداران واقعی که معاملات در سطح 9 میلیارد دلار را در محل نمایشگاه رقم میزنند. به همین دلیل ادیپک یکی از محبوب ترین نمایشگاه های فعالین حوزه نفت و گاز است. از این رو مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری اقدام به اعزام یک هیئت تجاری جهت بازدید از این نمایشگاه نموده است.

سه ویژگی اصلی ادیپک شامل موارد زیر است:

  1. قطب جهانی حوزه نفت و گاز و پیوند دهنده تاجران شرق و غرب است.
  2. این نمایشگاه محل تجمع قدرت های خرید از سراسر جهان است.
  3. ادیپک جایگاه تجاری بی رقیب خود را ثابت کرده است.

در نمایشگاه صنعت نفت امارات ٢٠٢٣ محصولات از گروه های مختلف زیر ارائه شدند:

  1. كمپرسورها
  2. كنترل خوردگی و سایش
  3. حفاری
  4. تجهیزات برقی
  5. محیط زیست
  6. اكتشاف
  7. تصفیه گاز
  8. و …

همچنین در این نمایشگاه یک بخش ویژه فراساحل و دریا برای تجهیزات فراساحل، دریایی و سنگین در نظر گرفته شده است. این بخش امکان ارائه محصولات و خدمات فراساحلی شامل دکل ها، مخازن، نفت کش ها، تجهیزات حفاری زیر دریا و … را در یک محیط واقعی فراهم می کند.

برنامه ی اعزام به ادیپک

فراخوان اعزام به ادیپک ابوظبی اوایل شهریور ماه سال جاری اعلام شد و متقاضیان مستندات مربوط به ثبت نام را برای کریدور صادرات ارسال کردند. در ادامه با بررسی مستندات 25 شرکت برای اعزام انتخاب و قبل از شروع نمایشگاه به کشور امارات اعزام شدند. برنامه ی بازدید از نمایشگاه و تعامل با شرکت های حاضر در جهت توسعه روابط شرکت های دانش بنیان در این سفر انجام شد. برنامه های اعزام فرصت خوبی برای ایجاد ارتباط به بازیگران برتر هر حوزه صنعتی است که شرکت ها می توانند از آن به خوبی استفاده کنند.

دیگر برنامه‌های اعزام 

شرکت های متقاضی استفاده از برنامه های توسعه صادرات و بازار بین الملل می توانند با کلیک روی تصویر زیر، تقویم نمایشگاهی کریدور صادرات را در سال جاری مشاهده کنند:
v colort cal cistc 01

در این تقویم علاوه بر اعزام، برپایی پاویون، پذیرش هیئت تجاری و حمایت از حضور مستقل در نمایشگاه های بین المللی نیز وجود دارد. شماره تماس های کریدور صادرات پاسخگوی شرکت های دانش بنیان جهت استفاده از حمایت های مرکز تعاملات در توسعه بازار بین المللی است:

02163103315

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا