شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و نوآور ایرانی در رویداد «میپ کام» فرانسه

شرکت‌های ایرانی با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در قالب هیاتی مرکب از ۱۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و نوآور در رویداد «میپ کام»، بزرگترین رویداد انیمیشین و فیلم دنیا حضور پیدا کرد.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ۱۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و نوآور در رویداد میپ کام، حاضر شدند. در این رویداد بین المللی، استقبال چشمگیری از خدمات صادراتی حوزه تولید محتوای کشورمان صورت گرفته و در آینده نزدیک شاهد چند قرارداد همکاری میان شرکت های ایرانی و خارجی خواهیم بود.

این رویداد، جزو پر اقبال‌ترین دوره های برگزاری رویداد میپ کام بعد از فروکش کردن بیماری کرونا است و در کنار ایران، چین، کره جنوبی و ترکیه هم حضور پررنگی در این دوره داشتند‌.

میپ کام فرانسه، بزرگ ترین گردهمایی جهان در حوزه محتوای رسانه‌ای است. این رویداد که سالانه برگزار می شود، میزبان تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، شبکه های تلویزیونی، شبکه های پخش خانگی، سرمایه گذاران و ناشران جهان رسانه است. میپ کام فرانسه امسال 16 تا 19 اکتبر (24 تا 27 مهرماه 1402) برگزار می شود.

شرکت های مختلف از 100 کشور دنیا در میپ کام فرانسه حاضر می شوند. این شرکت ها از طریق میپ کام به جذب سرمایه گذار برای تولید محصولات خود می پردازند و عموما قراردادهای مهم این حوزه در نمایشگاه منعقد می شود. شبکه سازی، مذاکرات تجاری و دریافت پروژه های بزرگ از دیگر فعالیت شرکت ها در میپ کام فرانسه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا