استقبال روس‌ها از محصولات فناور ایرانی

محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه مخابرات ، ارتباطات و دیجیتال در نمایشگاه مسکو عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ایران از مسکو؛ سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های مخابرات ، ارتباطات و دیجیتال روسیه امسال در حالی برگزار شد که محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با استقبال کم‌نظیر روس‌ها مواجه شد.

در حالیکه به دلیل تحریم‌های ضد روسی و خروج شرکت‌های آمریکایی ، اروپایی و حتی کشورهای آسیایی ، همچون ژاپن و کره ، صنایع مخابرات و دیجیتال روسیه با مشکلاتی مواجه شده، روس‌ها برای تامین نیازمندی‌های خود در این حوزه ، توجه خود را به دیگر کشورها از جمله ایران معطوف کرده‌اند.

در این نمایشگاه که ۴۲۰ شرکت از ۲۲ کشور و بدون حضور کشورهای غربی برگزار شد، دو شرکت دانش‌بنیان ایرانی «نیان‌الکترونیک» و «سفیر»با عرضه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه مخابرات و دیجیتال، نظر شرکتهای دولتی و خصوصی روس را به خود جلب کردند.

الکسی بوروتیروف ، مدیر مرکز توسعه دیجیتال وزارت مخابرات و ارتباطات روسیه درحاشیه این نمایشگاه گفت : شرایط جدید، روسیه را در موقعیتی قرار داده که از تکنولوژی کشورهای همسایه در حوزه مخابرات و ارتباطات بعنوان جایگزین غرب استفاده کند.

پس از دیدن توانمندی‌های بالای شرکت‌های ایرانی به این نتیجه رسیدیم که ایران می‌تواند بخش عظیمی از نیازمندی‌های روسیه را تامین کند زیرا ایران با در اختیار داشتن دانش و تکنولوژی پیشرفته می‌تواند بهترین گزینه برای همکاری با روسیه باشد و خوشبختانه این همکاری به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

سنگچولی ، مدیر بازاریابی شرکت نیان‌الکترونیک هم گفت : در این نمایشگاه قراردادهای مهمی برای تامین تجهیزات فناورانه روسیه در حوزه مخابرات و ارتباطات منعقد شد.

آرش درودی نماینده شرکت دانش‌بنیان سفیر نیز به استقبال روس‌ها از توانمندی و تخصص این شرکت اشاره کرد و گفت: در مدت برگزاری نمایشگاه بیش از ۲۰ قرارداد همکاری بمنظور تامین قطعات و دستگاههای مورد نیاز شرکت‌های روسی منعقد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا