16امین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند. این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های فناوری، شرکت‌های فناور، مراکز رشد و نوآوری و مؤسسات منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور و … حمایت می‌کند.

انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران، به عنوان نهاد فعال در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، سالانه کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری را برگزار می‌کند که بزرگ‌ترین گردهم‌آیی متخصصان و مدیران این حوزه در کشور است. کلیه متخصصان ایرانی خارج از کشور و متخصصان بین‌المللی علاقه‌مند می‌توانند جهت هم‌افزایی علمی، فناوری و اقتصادی در این کنفراس شرکت به حضور برسانند.

دوازدهمین دوره بین‌المللی و شانزدهمین دوره ملی مدیریت فناوری و نوآوری در تاریخ 23 و 24 آذر ماه 1401 در محل پارک فناوری پردیس و با محوریت “در مسیر رشد اقتصادی دانش‌بنیان“، با تمرکز بر زنجیره ارزش در اکوسیستم و همکاری شرکت‌های بزرگ و کوچک و نقش تحول دیجیتال در ارتقای بهره‌وری برگزار خواهد شد.

این کنفرانس شامل بخش‌های متنوعی از جمله سخنرانی کلیدی داخلی و خارجی، ارائه مقالات و تجربیات شرکت‌های ایرانی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های تخصصی و فرصت مشاوره با متخصصان و مدیران این حوزه است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت http://conference.iramot.ir مراجعه کرده و با ایمیل‌های iramotconference@gmail.com و iramot2022@gmail.com مکاتبه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا