19‌آذر؛ کارگاه تخصصی فیزیک با محقق موسسه Optics and Quantum Electronics آلمان

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، ستاد توسعه فناوری نانو به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect با همکاری دانشگاه خوارزمی و به مناسبت سال جهانی علوم پایه، سخنرانی تخصصی با عنوان «نانوفونونیک  برای برهمکنش‌های شدید نور-ماده» و کارگاه «طیف‌سنجی پلاسما با استفاده از کد FLYCHK» را با ارائه آقای احسان افتخاری‌زاده، برگزار می‌کند.

احسان افتخاری‌زاده دانشجوی دکتری فیزیک (فوتونیک) در دانشگاه Friedrich Schiller و دستیار پژوهشی در انستیتو ادوات اپتیکی و الکترونیک کوانتومی در کشور آلمان است.

این سخنرانی و کارگاه تخصصی مورخ: 19 آذرماه 1401 در ساعت: 16:30-13 (به وقت ایران) به‌صورت مجازی و از طریق لینک زیر برگزار می‌شود:

https://meet.google.com/qqt-ptjz-gvh

در صورت بروز مشکل در ورود به لینک و کسب اطلاعات بیشتر  با شماره 09132830507 تماس بگیرید.

پوستر سخنرانی افتخاری زاده 01 scaled

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا