پنل تخصصی «هوش مصنوعی و داده‌کاوی برای روابط عمومی»

پنل تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در داده کاوی برای روابط عمومی» با حضور فعالان و مدیران کسب‌وکارهای حوزه هوش مصنوعی در پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس روابط‌ عمومی، این پنل تخصصی با حضور حمید ضیایی‌پرور (عضو کمیته علمی پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک)، محسن فینی‌زاده (مدیرعامل موسسه پژوهشی بتا)، حسین شمس (مدیرعامل نیوزهاب)، عطاء‌الله ابطحی (استاد دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران) برگزار می‌شود.

در پانزدهمین همایش «روابط‍‌عمومی الکترونیک» با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» که یکم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد، پنل‌های تخصصی متعدد و مقالاتی مرتبط با موضوع همایش در نظر گرفته شده است.

یکی از این پنل‌ها که با عنوان «کاربرد هوش مصنوعی در داده کاوی برای روابط عمومی» ارائه خواهد شد، به اهمیت داده کاوی یا «Data Mining» در حوزه روابط‌ عمومی، ارتباطات و رسانه خواهد پرداخت. اکنون هوش مصنوعی و کلان‌داده‌ها به‌قدری با زندگی ما آمیخته شده‌اند که ممکن است حتی به چشم هم نیایند. درواقع حجم زیادی داده تولید می‌شود که نیازمند تحلیل، بررسی و پژوهش است و استفاده از این داده‌ها جز با بهره‌گیری از هوش مصنوعی امکان‌پذیر نیست.

این تکنولوژی در حال حاضر از مهم‌ترین رشته‌های علمی در دنیا است و کمک فراوانی به علوم مختلف می‌کند. در واقع داده کاوی با یک هدف مشخص بر روی مجموعه‌ای داده صورت می‌گیرد که یک فرد با استفاده از هوش مصنوعی سعی می‌کند تا الگوی مورد نظر خود را در آن داده پیدا کند.

دبیر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک گفت: استادان، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی که تمایل دارند در این همایش به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ 30آذرماه1401، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

 محورهای این همایش بدین شرح است:
•    هوش مصنوعی و روابط‌عمومی از اپراتور تا مغز متفکر
•    هوش مصنوعی و آخرین دستاوردهای آن در قلمروهای علمی و تکنولوژیک
•    ابعاد انسانی و اخلاقی روابط‌عمومی‌ هوشمند
•    روابط‌عمومی هوشمند و احترام به طبیعت و محیط‌‌زیست
•    کسب و کارهای روابط‌عمومی هوشمند
•    هوش مصنوعی و ضرورت حفظ امنیت و حراست از داده‌ها
•    هوش مصنوعی، الگوها و ظرفیت‌های جدید روابط‌عمومی هوشمند
•    بازنگری در سازوکارهای روابط مبتنی بر هوش مصنوعی
•    روابط‌عمومی منطقه‌ای و جهانی با تکیه بر هوش مصنوعی
•    رصد و پایش محتوا در روابط‌عمومی هوشمند
•    شتابگرها و نرم افزارهای توسعه‌دهنده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی هوشمند
•    روابط‌عمومی، رسانه‌های اجتماعی و کارکردهای هوش مصنوعی
•    روندهای آینده روابط‌عمومی هوشمند
 

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن02188356732 تماس حاصل نمایند.

pr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا