تسخیر بازار اروپا توسط خودروهای فناور چینی

خودروسازان برقی چینی تصمیم دارند وارد بازار اروپا شوند و مشتریان شرکت های بزرگ را با خودروهای ارزان‌تری که امنیت و ویژگی‌های فناورانه بیشتری دارند، بربایند.

به نقل از رویترز، در ماه های اخیر چند خودروساز برقی چین در برنامه جدید ارزیابی خودرو اروپا(NCAP) ۵ ستاره دریافت کردند. این دستاورد نیازمند آن است که وسایل نقلیه دارای ویژگی های فعال و غیرفعال ایمنی باشند که عملکرد آنها بهتر از استانداردهای قانونی باشد.

برایان گو رییس شرکت خودروسازی برقی Xpeng می گوید: تمام خودروسازان برقی چینی می خواهند ۵ستاره NCAP را دریافت کنند تا بتوانند در بازار این منطقه عملکرد رقابتی تری داشته باشند.

به گفته گو شرکتXpeng سه سال گذشته را صرف ساخت مراکز فروش و خدمات در دانمارک، هلند، نروژ و سوئد کرده است. هرچند مرکز فروش در نروژ خواهد بود.

متیو آوری مدیر شرکت انگلیسی «تاتچام ریسرچ» یک مرکز تحقیقات خودرو در این باره می گوید: خودروسازان برقی چینی به درستی متوجه شده اند ایمنی نقش مهمی در فرایند فروش محصول دارد.

دستیابی به ۵ ستاره NCAP کلیدی برای مقابله با نگرانی های اتحادیه اروپا درباره کیفیت خودروهای تولید چین پس از شکست در تست های تصادف در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ میلادی است. این شکست ها سبب شد خودروهای چینی غیر ایمن به نظر برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا