25دی؛ وبینار تخصصی محاسبات کوانتومی با پژوهشگر HKQAI

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان Connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.
این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

پارک علم و فناوری سمنان به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه Connect، وبیناری را
با عنوان: «استفاده از مفاهیم یادگیری ماشین و محاسبات کوانتومی برای طراحی کاتالیست‌های تک‌اتمی و دو‌اتمی برای کاربرد الکتروشیمیایی» با سخنرانی دکتر تمتاجی برگزار می‌کند.

سخنران:
دکتر محسن تمتاجی، از متخصصان ایرانی است که دکتری خود را در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه HKUST هنگ‌کنگ و دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده است. وی همچنین در حال گذراندن پسادکتری خود در Hong Kong Quantum Artificial Intelligence Lab می‌باشد.

زمان و نحوه برگزاری:
این وبینار تخصصی مورخ یکشنبه 25 دی ماه ۱۴۰۱، از ساعت 9:00 الی 11:00 صبح به وقت ایران، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

لینک ورود به وبینار: /https://webinar.sstp.ir/conf

نرم‌افزار ورود به وبینار: Adobe Connect

☎️کسب اطلاعات بیشتر یا گزارش مشکل در ورود به وبینار: تماس با 02332300304 آقای حجتی

 

semnan park2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا