وبینار آشنایی با رشته میکروفلوییدیک با محقق دانشگاه ETH Zurich

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، وبیناری با موضوع «آشنایی با رشته میکروفلوییدیک و کاربردهای آن در صنایع مختلف از پتروشیمی، داروسازی و مهندسی پزشکی تا بیوشیمی، پلیمر و علم مواد» را با سخنرانی دکتر افشین ابریشم‌کار برگزار می‌کند.

افشین ابریشم‌کار دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی شیمی از دانشگاه ETH Zurich در کشور سوئیس و محقق پسادکتری در همان دانشگاه است.

این وبینار به‌صورت آنلاین در تاریخ دوشنبه 17 بهمن 1401 از ساعت 16 الی 17:30 (به وقت ایران) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر در این رویداد شرکت کنند:

https://www.skyroom.online/ch/ippi/webinar

در صورت وجود هر مشکلی برای شرکت در این وبینار با شماره پشتیبانی 09122788450  تماس حاصل فرمایید.

image

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا