شرکت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت نفت و گاز روسیه؛ مهلت ثبت‌نام تا 28 اسفند

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در بیست‌و‌دومین دوره نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ 2023) با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی؛ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برپا می‌شود.

 

این رویداد 4 تا 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 در مسکو میزبان بیش از ۳۵۰ شرکت از ۱۶ کشور به عنوان غرفه‌دار در فضایی بیشتر از ۳۰ هزار متر مربع خواهد بود. «صنایع نفت و گاز»، «پتروشیمی»، «تجهیزات حمل و نقل فرآورده‌های نفتی» و «فناوری اطلاعات در صنعت نفت و گاز» مهم‌ترین محورهای این رویداد بین‌المللی است.

نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ) بزرگترین نمایشگاه صنعت نفت و گاز روسیه محسوب می شود. این رویداد جهانی و مجمع جهانی نمایشگاه های بین المللی یک جایگاه موثر برای تعامل تجاری در کنار متخصصان صنعت نفت و گاز روسیه و خارجی است و گزینه مناسبی برای راه اندازی پروژه های جدید و خبردار شدن از آخرین گرایش های جهانی و چشم انداز های توسعه صنعت است.
شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی نیز با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی می‌توانند در نمایشگاه نفت و گاز مسکو حضور یابند و آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

شرکت‌های علاقه‌مند در این حوزه می‌توانند جهت حضور در این رویداد درخواست خود را تا تاریخ 28 اسفند ۱۴۰۱ به این آدرس مراجعه کنند.

با عضو شدن در کانال مرکز تعاملات، از فراخوان‌ها و رویدادهای بین‌المللی در اولین فرصت مطلع شوید!

عضویت در کانال

212902 poster

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا