پیش‌ثبت‌نام در رویداد تاجر دانش‌بنیان

رویداد تاجر دانش‌بنیان که با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار می‌گردد، یک سفر منحصر به فرد است که با رویکردی تجربه‌محور، شما را در مسیر موفقیت در صادرات هدایت می‌کند.

 

دنیای امروز، دنیای تجارت و تبادل ایده‌هاست. شرکت‌های دانش‌بنیان، پیشگامان این عرصه هستند و محصولات خلاقانه و نوآورانه خود را به جهانیان عرضه می‌کنند. صادرات کالای دانش‌بنیان به عنوان موتور محرکه اقتصاد دانش‌بنیان، نقشی حیاتی ایفا می‌کند. شرکت‌های دانش‌بنیان برای موفقیت در عرصه صادرات، به کارشناسانی متخصص و باتجربه نیاز دارند که با ظرافت‌ها و چالش‌های این حوزه آشنا باشند. هدف از این دوره تربیت کارشناس صادرات برای شرکت‌ها است. اما بر کسی پوشیده نیست که علم صادارت پیش از آنکه دانش تئوری و نظری باشد، یک علم تجربی است. این بدان معناست که افراد به صرف گذراندن یک دوره آموزشی نمی‌توانند مهارت صادرات را فراگیرند تا زمانی که صورت عملی با آن درگیر شوند. در این برنامه تلاش شده است رویدادی طراحی شود که افراد بتوانند در کنار کسب دانش تئوری به صورت واقعی با فرایند صادرات درگیر شوند تا فرصتی فراهم شود که دانش تجربی آن را به صورت عملیاتی نیز کسب کنند .

از جمله چالش‌های دیگر صادرات محصول برای شرکت‌های دانش بنیان بحث تامین مالی است، زیرا این شرکت‌ها، اغلب سرمایه کافی برای ورود به بازارهای خارجی و رقابت با شرکت‌های بزرگ را ندارند. تامین مالی، می‌تواند به این شرکت‌ها کمک کند تا سرمایه مورد نیاز برای صادرات را تامین کنند و به بازارهای جهانی وارد‌ شوند. در این رویداد امکان تامین برای شرکت‌ها وجود خواهد داشت.

دستاورد شرکت در این دوره چیست؟

  1. با اساتید باتجربه، پشتیبان های تخصصی و مشاوره های تخصصی ، نقشه راهی دقیق برای عبور از گذرگاه‌های صادرات ترسیم خواهید کرد.
  2. گام به گام در مسیر صادرات محصول خود قدم خواهید گذاشت و طعم شیرین تجربه را خواهید چشید.
  3. با همراهی پشتیبانان و مشاوران دلسوز، زیرساخت‌های صادراتی را برای شرکت خود بنا خواهید کرد.
  4. با چالش‌های واقعی صادرات روبرو خواهید شد و با اتکا به شمشیر دانش و تجربه، آنها را به فرصت تبدیل خواهید کرد.
  5. برنامه جامع صادراتی خود را با ظرافت و دقت یک نقاش ماهر، به روی بوم ایده‌ها خواهید نگاشت.
  6. به صندوق‌های تامین مالی معرفی خواهید شد و با گامی بلند، ایده‌هایتان را به واقعیت تبدیل خواهید کرد.
  7. در بازدیدهای میدانی، زنجیره ارزش صادرات محصول خود را مانند یک داستان پرفراز و نشیب، کشف خواهید کرد.
  8. با اعتماد به نفسی بالا و مهارتی اصولی، آماده ورود به میدان رقابتی بازارهای بین‌المللی خواهید شد.
  9. شرکت کنندگان برتر رویداد، در سفری جسورانه از طریق اعزام هیئت های تجاری به کشورهای هدف، با چالش رویارویی و مذاکره بامشتریان خود به صورت واقعی دست و پنجه نرم خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از اینجا کلیک کنید.

IMG 20240311 090312

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا